Ліберо-гамбургер, солдати королівської лейб-гвардії, національне вбрання.

«ХЕРШІНГ» (НІМЕЧЧИНА)

Волейболісти «Хершінга» вже п'ятий сезон грають в дуже оригінальній формі від Joma. Можливо, найцікавішою у волейбольному світі. Дизайнери перенесли на майки і шорти команди зображення ледерхозе – шкіряних штанів з підтяжками в формі літери H. Це національний одяг баварців і тірольців.

Ледерхозе досі користуються популярністю на баварських землях і дістаються зі скринь під час Окторберфеста – найбільшого в світі пивного фестивалю. Його епіцентр знаходиться всього в 40 км від Хершінга.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от WWK Volleys Herrsching (@geilsterclubderwelt)

«Хершінг» своєю формою викликав фурор в сезоні 2016/17 і намагається не відходити від неї, змінюючи лише колірну гамму. Форма, яка прекрасно показує географічну приналежність команди, користується великою популярністю в інтернет-магазині клубу.

Відзначимо, що Mizuno в 2016 році спеціально під ігрову форму «Хершінга» випустив обмежену серію кросівок Mizuno Wave Lightning Z2 в біло-синіх баварських кольорах.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Volleywood (@myvolleywood)

«ЛАККАПАА» (ФІНЛЯНДІЯ)

У схожій формі в цьому сезоні грає український нападник Борис Жуков. Його команда «Team Lakkapää» виділяється на фоні своїх суперників чемпіонату Фінляндії.

boris zhukov
finland volley

«ІСХОЙ» (ДАНІЯ)

Команда «Ісхой» з однойменного містечка з населенням в 23 тисячі, грає в формі, яка нагадує мундири солдатів датської королівської лейб-гвардії, які несуть варту біля важливих для країни палаців і замків.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ISHØJ VOLLEY (@ishojvolley.dk)

Як зізнався власник клубу Ерлінг Бьоттчер, реалізувати цю ідею його спонукала сміливість німецького «Хершінга», а також можливості сучасної сублімації. Він зазначив, що отримати схвалення командування данської армії не склало труднощів – дизайн від Errea відразу ж був схвалений.

«МОДЕНА» (Італія)

«Модена» кілька років активно використовувала форму ліберо як особливий рекламний майданчик, не соромлячись експериментувати. У сезоні 2007/08 клуб домовився про спонсорство з офіційним дистриб'ютором Marvel в Італії – таким чином, на формі ліберо з'явилися Людина-Павук (Spider man) і Залізна Людина (Iron man).

iron man and spider man

У наступному сезоні «Модена» просувала вже героїв японського коміксу про піратів «One Piece. Великий куш», який став популярним в Італії завдяки виходу мультсеріалу. На одному комплекті форми ліберо з'явився персонаж Манка Д. Луффі на прізвисько Солом'яний Капелюх, на іншому – Dragon Ball Z, на альтернативному – Тоні Тоні Чоппер.

modena

У 2011 році на формі ліберо з'явився мишеня Еміліано – символ компанії Parmareggio. Спонсором «Модени» став один з найбільших в світі виробників сиру пармезан. Він знаходиться в тому ж регіоні, що і клуб – Емілія-Романья.

modena

«БРЕШІА» (Італія)

Команду італійської серії А2 «Брешіа» вже кілька сезонів спонсорує місцевий «Макдоналдс». А тому ліберо грають в формі, на якій зображений величезний гамбургер.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Atlantide Pallavolo Brescia (@atlantide_pallavolo_brescia)